Saturday 12 March 2011

aku sala dnga ke?

ade org 2 kate,aku asek nk bkepit ngn dia,aku sala dnga ke? haha! aku pn x hingin nk bkepit ngn dia slame ni.. jgn la prasan sgt yg aku syok kt kau!! seda la skit diri 2.. mcm budak 3 suku je aku tgk..haha! da la x ley trima yg aku ckp dia x matang.. MEMANG X MATANG PUNN! da break pn nk kutok2 lg.. sakai kn? aku x pna dpt laky mcm ni dohh.. jgn buat aku gelak la weh..haha! jgn la buat mulut aku btambah jahat doh! hahah! sumpa aku da x ley trima dia dalam dunia ni.. kau dgn kaum krabat kau da boleh g flush la weh.. aku x sangka boleh jmpe ngn orang mcm kau.. haha,kalau x silap,sim kau ade kt aku,tp aku rase nk buang je sim ksayangan kau 2 sebab kau pun suka PINJAM BARANG ORANG N X PULANG2 KN....haha! maaf la kalau tkasar bahase.. kau yg ajar aku jd mcm ni.. aku kesian tgk pilihan kau kali ni.. nta2 dia pun bakal jd macam aku..haha! malang la sape dapat kau.. bak kata farhan,, BUTA WARNA AGAKNYER.. hahahahahaha

No comments:

Post a Comment