Saturday, 12 March 2011

TERKUTUK

manusia sekarang memang byk lupa diri.. ingat la tsunami bakal menyinggah ke sini.. cuci la dose 2 sebelum kamu dicuci tsunami..hehe! aku bukan la nk bising2,aku pn mngutuk gak,,tp agak2 la weh.. nk kutuk biar bnde betol.. kalau aku da balas balik kutukan kowg,,jgn nk panggil kaum2 kau la kn! haha! aku boleh jadi jahat bile2 mase kalau perlu..humm! semalam aku tgk jiran2 aku buat mesyuarat tingkap,mengutuk mak aku la 2.. da la hodoh! krepot x seda diri.. ee! macam mintak kaki je kt aku.. sowg muke mcm katak,ade yg mate da x jadi mate..hahahaha! makcik2 skang ni x insaf2.. makin tue makin blebihan hormon adrenalin mereka.. sabar jela aku.. naseb bek dowg da tue,,law x aku da bg gule2 pegy men jaoh2..haha! buan nk bangga la kn,mak aku lg lawa dari mereka..hahaha!

hasil idea myra ku sygs !

aku ade sometin' nk gtao ni.. aku nk gtao ni sebab nk mhargai jasa myra.. haha! name blog ni myra yg bagi sebenarnye.. tp hasil karya dalam blog ni aku yg buat sndr..haha! so myra ku sygs! jgn bangga sgt la kn? hahahah! sebenarnye aku dah malas nk tulis diary sebab asek kantoi ngn mak aku je!!! so, aku buat jela blog sndr..haha! tp,dun worry ibu! saya takkan kutuk ibu..hehehe! maafkan saya.. ='(

blog ni bukan khas utk kutuk orang,, tp tgk keadaan laa..haha!

sarra , i miss you..

sarra da balik.. aku x saba2 nk borak ngn dia..haha! walaupun ktowg memang pna gaduh terok,tp dia sahabat sejati aku..haha! normal la kn,bukan kawan kalau x pna gaduh.. lg pun sarra da byk bsusa payah utk aku.. aku da byk susa2 kn sarra.. aku ngn sarra da mcm adek bradek.. mak aku pn da anggap dia mcm anak sndr..huhu! byk knangan aku ngn kawan2.. paling best masa ktowg sume single.. memang gila la kita.. aku masa 2 tade bf pun tadahal lahh! sebab bahagia sgt ngn kawan2..haha! syg seribu kali syg bila sarra n eera da g teknik.. walaupun eera baru ngn ktowg taun lepas,tp dia baik sgt! dia jenis blur,tp kepala besa mcm otak pandai jehh..hahahaha! sorry eera! humm.. syg kowg sgt2.. ANYS,IELA,TEAH,MYRA,ROZZ,KOWG KAWAN AKU YG TBAEK DUNIA AKHIRAT EVEN KOWG GEDIK! =)

aku sala dnga ke?

ade org 2 kate,aku asek nk bkepit ngn dia,aku sala dnga ke? haha! aku pn x hingin nk bkepit ngn dia slame ni.. jgn la prasan sgt yg aku syok kt kau!! seda la skit diri 2.. mcm budak 3 suku je aku tgk..haha! da la x ley trima yg aku ckp dia x matang.. MEMANG X MATANG PUNN! da break pn nk kutok2 lg.. sakai kn? aku x pna dpt laky mcm ni dohh.. jgn buat aku gelak la weh..haha! jgn la buat mulut aku btambah jahat doh! hahah! sumpa aku da x ley trima dia dalam dunia ni.. kau dgn kaum krabat kau da boleh g flush la weh.. aku x sangka boleh jmpe ngn orang mcm kau.. haha,kalau x silap,sim kau ade kt aku,tp aku rase nk buang je sim ksayangan kau 2 sebab kau pun suka PINJAM BARANG ORANG N X PULANG2 KN....haha! maaf la kalau tkasar bahase.. kau yg ajar aku jd mcm ni.. aku kesian tgk pilihan kau kali ni.. nta2 dia pun bakal jd macam aku..haha! malang la sape dapat kau.. bak kata farhan,, BUTA WARNA AGAKNYER.. hahahahahaha

Thursday, 10 March 2011

banyak cerita tapi malas nak cerita

new 10.03.11 ! taun ni je dah byk dugaan yg aku lalui.. aku akan cerita,tp bukan skang coz aku tade mood.. nnt aku da ade mood,aku akn cerita segala nyer tentang segala nyer... btw,aku nk gtao yg aku sayang kwn saja.. aku tao,kaseh sayang seorang sahabat tu lah yg paling indah.. walaupun berbagai ragam! aku sanggup terluka kerana kwn,tp x sanggop terluka kerana bf...